Saturday 15 December 2012

MALAM HASIL 2012




Tarikh : 14/12/2012
Tempat : Hotel Putra Sunway, Kuala Lumpur
Tema : Yellow & Black Nite




So entry kali nie nak cerita pasai Malam Hasil yang baru kali pertama aku join. Memang ase sangat2 berdebar-debar sebab malam tu jadi salah sorang dari wakil Cawangan Pungutan Kuala Lumpur untuk pertandingan antara Cawangan KL.

Malam tu kami buat persembahan Drama Muzikal. 1st time join and Alhamdulillah dapat jugak la tempat ke 3 kan.. Sape nak bagi? Usaha bersama la kan?

Nie antara gambar2 yang berlaku malam tu. <3



Da rupe hape da aku tengok diri aku nie. -_-'



Dengan Azzy.



Kak Noa | Aku | Ecah | Kak Momo@Sue





Kami dapat tempat ke 3 weyh!!! Hahahaha



Malam yang tak akan aku lupekan :)


Tak lupe jugak bawah nie wajah 3 gadis yang telah ku 'sentuh'..
huhuhu


Azzy



Kak Syazni


Wanie

No comments:

Post a Comment